לא מצליחים להיפטר מכאבי הקרסול שלכם?
מלאו את הפרטים ונציג אפוסתרפיה יחזור אליכם בהקדם!
במדריך המקיף לכאבי קרסול ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות טיפול אפוסתרפיה למניעת כאבי קרסול ושיפור התפקוד היומיומי. מחקרים מוכיחים כי שיטת אפוסתרפיה יעילה ושיעורי ההצלחה שלה גבוהים מאוד. עד כה טופלו מעל 40,000 מטופלים בארץ ובעולם בכל הגילאים ובאתר זה תמצאו המלצות רבות אודות הטיפול. אל תתנו לכאבי הקרסול להפריע לכם לחיות, מלאו פרטיכם וקבלו ייעוץ ומבדק הליכה חינם ללא כל התחייבות!
שם: דוא"ל: טלפון:
-

Email גרסת הדפסה

אילו תרגילים ניתן לבצע כדי לחזק קרסול נקוע?

Rating:
 
Vote for this:
Good - Bad

Answer

נקע בקרסול הינה בעיה נפוצה מאוד, ובמידה וחומרת הפציעה הייתה גבוהה, ישנו סיכוי גדול לנקעים חוזרים ונשנים בעתיד, ולכן, ישנה חשיבות רבה לחיזוק הקרסול והשרירים מסביב לקרסול.

ביצוע תרגילים נכונים ייצבו את הקרסול ואת השרירים מסביבו וימנעו נקעים בעתיד.

תרגילים שניתן לבצע לחיזוק הקרסול

תרגיל מספר 1
הליכה על קו דק

תרגיל מספר 2
עמידה על הרגל הפגועה, עיניים עצומות וידיים פרושות לצדדים. אתם תחושו שהרגל שלכם מתחילה לרעוד.

תרגיל מספר 3
עמידה על קצות האצבעות, להישאר מספר שניות על קצות האצבעות. ניתן להעלות דרגת קושי על ידי עצימת עיניים.

תרגיל מספר 4
להשחיל את כף הרגל במגבת ובעזרתה למתוח את שרירי השוק בעדינות. כל מתיחה במשך 20 שניות ולאחר מכן לשחרר.

תרגיל מספר 5
השחלת כף הרגל בגומייה (גומייה אורטופדית הניתנת לרכישה בחנויות ספורט) וביצוע תנועת פוינט ופלקס (למעלה ולמטה) עם הרגל.

תרגיל מספר 6
עמידה עם שתי רגליים צמודות אחת לשנייה, כשמעבירים משקל קדימה ואחורה (ללא ניתוק כף הרגל מהרצפה). ניתן להעלות דרגת קושי על ידי עצימת עיניים.


קטגוריה

Tags for this item